موسسه ورزشی.فرهنگی صبای اصفهان

بزرگترین پایگاه استعدادیابی اصفهان

موسسه ورزشی.فرهنگی صبای اصفهان

بزرگترین پایگاه استعدادیابی اصفهان

موسسه ورزشی.فرهنگی صبای اصفهان

باشگاه صبا اولین آکادمی تخصصی بازیکن در استان اصفهان
آموزش تخصصی و تضمینی فوتبال در تمامی رده های سنی
آموزش تخصصی و ویژه دروازه بانی زیر نظر بهترین مربیان کشوری
برگزاری کلاس های روانشناسی فوتبال
استعدادیابی در تمامی رده های سنی
دارای مربیان رسمی و با سابقه و اخلاق مدار فدراسیون فوتبال
و ...09196404294

09359954380


باشگاه صبای اصفهان 

جهت شرکت در لیگ استان اصفهان

از رده های سنی

نونهالان

نوجوانان

جوانان

امید


تست فنی

بعمل می آورد

09138754020

09130913561

09196404294


  • مدیر روابط عمومی

نظرات  (۴)

سلام شما تست هم میگیرین ؟
سلام من ۲۲ سالم قدرت بدنس خوبی دارم میتونم تست بدم 

نه داداش

 

  • آرتین کیوانی
  • با سلام مدتی است از فوتبال ب دلیل مساعل خانوادگی دور بودم و کمی هم اضافه وزن پیدا کردم و پست تخصصی هم هافبک می باشد اما اطمینان دارم اگر انگیزه ای باشد میتوانم به فرم مطلوب خود برسم و در پست هافبک چشم نواز بازی کنم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی