موسسه ورزشی.فرهنگی صبای اصفهان

بزرگترین پایگاه استعدادیابی اصفهان

موسسه ورزشی.فرهنگی صبای اصفهان

بزرگترین پایگاه استعدادیابی اصفهان

موسسه ورزشی.فرهنگی صبای اصفهان

باشگاه صبا اولین آکادمی تخصصی بازیکن در استان اصفهان
آموزش تخصصی و تضمینی فوتبال در تمامی رده های سنی
آموزش تخصصی و ویژه دروازه بانی زیر نظر بهترین مربیان کشوری
برگزاری کلاس های روانشناسی فوتبال
استعدادیابی در تمامی رده های سنی
دارای مربیان رسمی و با سابقه و اخلاق مدار فدراسیون فوتبال
و ...09196404294

09359954380

     پاریس در خون

در پاریس چه گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در ابتدا به نظر می‌رسید که این انفجارها، شروع یک آتش بازی یا جشن باشد ولی بعد مشخص شد که موضوع، خیلی جدی تر از این حرف‌هاست. رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که یک بمب در ورودی J ورزشگاه منفجر شده که منجر به کشته شدن 3 نفر و مجروح شدن چندین نفر شده است.

انفجار در نزدیکی استاد دو فرانس تنها یکی از انفجار‌هایی بود که در شبی دراماتیک، پاریس را به لرزه در آورد. حداقل  3 انفجار دیگر بین ساعت‌های 10 تا 11 انجام شد و همچنین گروگان‌گیری در سالن تئاتر باتاکلان انجام شد.

پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، تماشاگران به سرعت در تلاش برای خروج از استادیوم بودند. با این حال، نیروی امنیتی از خروج آنها جلوگیری کرد و آنها را به داخل زمین هدایت کرد. ترس و دلهره در چهره تک تک حاضرین در استادیوم دیده می‌شد تا اینکه در ساعت 23:15، پلیس تایید کرد که استادیوم و اطراف آن امن است و هواداران می‌توانند از آن خارج شوند. کنفرانس خبری مربیان دو تیم نیز کنسل شد.

10 ماه پس از حمله تروریست‌ها به مجله فکاهی شارلی ابدو، بار دیگر پاریس با حملات تروریستی در ترس و دلهره فرو رفت. اطلاعاتی که پلیس منتشر کرده نشان از کشته شدن بیش از 150 نفر در این حملات است.عملیات پلیس در سر تا سر شهر در حال پیگیری است تا شرایط به حالت عادی بازگردد. رئیس جمهور و نخست وزیر جلسه ای اضطراری برگزار کردند تا در این مورد بحث و تصمیم گیری کنند. پلیس فرانسه نیز از مردم پاریس درخواست کرده تا در خانه هایشان بمانند و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی پیش بروند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی